Forum Forum Uniwersytetu Wrocławskiego Strona Główna Forum Uniwersytetu Wrocławskiego
Nieoficjalne Forum Studentów
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Stypendium socjalne 2012/2013
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 24, 25, 26  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum Uniwersytetu Wrocławskiego Strona Główna -> Stypendia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kacz187




Dołączył: 03 Lip 2012
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 22:39, 29 Lip 2012    Temat postu:

skad mam wiedziec czy juz mozna?
co wyslac?
slyszalem tez ze trzeba sie gdzies najpierw zarejestrowac na stronie uwr, prawda to?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
akson128




Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów


Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:11, 30 Lip 2012    Temat postu:

Powiem wam że jeden wielki burdel z tymi podaniami i terminami, pomimo informacji o 31 sierpnia dostałem odpowiedź od pani z dziekanatu że mogę donieść dokumenty do 15 września. Tylko że do otrzymania zwiększonego (mieszkaniowego) muszę mieć zaświadczenie o zamieszkaniu w akademiku, a przecież będę wprowadzał się po 20 września. Gdzie tu jest sens? Inna sprawa że nie wszyscy składający podania o styp. mieszkaniowe muszą mieszkać w akademiku, mogą np. szukać mieszkania dopiero od końca września i co wtedy? Wiele pytań, zero odpowiedzi..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kacz187




Dołączył: 03 Lip 2012
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 22:37, 30 Lip 2012    Temat postu:

i jestesmy w punkcie wyjscia Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Administrator
Administrator



Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 14:04, 31 Lip 2012    Temat postu:

Stypendium na październik i tak będzie wypłacone z opóźnieniem zapewne, więc na razie składać należy te dokumenty, które posiadacie, a resztę dostarczycie w późniejszym terminie.

Cytat:
2. Stypendium socjalne w zwiększonej wysokości przysługuje od miesiąca złożenia wniosku wraz z kompletem dokumentów, jeżeli kompletny wniosek zostanie złożony do 5-go dnia danego miesiąca.


[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Administrator dnia Wto 14:20, 31 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Administrator
Administrator



Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 14:09, 31 Lip 2012    Temat postu:

kacz187 napisał:
slyszalem tez ze trzeba sie gdzies najpierw zarejestrowac na stronie uwr, prawda to?

Cytat:
Studenci Wydziałów: Prawa, Administracji i Ekonomii, Nauk Historycznych i Pedagogicznych oraz Matematyki i Informatyki zobowiązani są – począwszy od 11 czerwca 2012 r. - zarejestrować wnioski o przyznanie pomocy materialnej w formie elektronicznej wchodząc na stronę [link widoczny dla zalogowanych]
Po zarejestrowaniu wniosku o przyznanie pomocy materialnej wydrukowany wniosek wraz z kompletem dokumentów należy złożyć we właściwym Dziekanacie, w terminie do:

- 31 sierpnia 2012 r. – w przypadku ubiegania się o przyznanie stypendium
socjalnego lub stypendium specjalnego dla osób niepełnosprawnych,

- 5 października 2012 r. – w przypadku ubiegania się o przyznanie stypendium
Rektora dla najlepszych studentów


Studenci Wydziałów: Filologicznego i Nauk Społecznych w okresie wdrażania systemu USOS składają komplet dokumentów we właściwym Dziekanacie. Natomiast studenci składający wniosek o przyznanie pomocy materialnej po zakończeniu wdrożenia systemu USOS (informacja zostanie niezwłocznie podana na stronie) będą dodatkowo zobowiązani do zarejestrowania wniosku o przyznanie pomocy materialnej w formie elektronicznej wchodząc na stronę [link widoczny dla zalogowanych]


Studenci pozostałych wydziałów komplet dokumentów składają we właściwym Dziekanacie bez rejestracji.


[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
akson128




Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów


Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:33, 31 Lip 2012    Temat postu:

Jednak są konsekwentni - dostałem maila że dokument potwierdzający zamieszkanie można złożyć właśnie do 5 października.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Administrator
Administrator



Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 19:10, 31 Lip 2012    Temat postu:

I prawdopodobnie dla każdego wydziału dokumentem potwierdzającym zamieszkanie w akademiku będzie poniższe oświadczenie:

[link widoczny dla zalogowanych]

A dla innych umowa najmu lub użyczenia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kacz187




Dołączył: 03 Lip 2012
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 21:44, 31 Lip 2012    Temat postu:

Yocco napisał:
kacz187 napisał:
slyszalem tez ze trzeba sie gdzies najpierw zarejestrowac na stronie uwr, prawda to?

Cytat:
Studenci Wydziałów: Prawa, Administracji i Ekonomii, Nauk Historycznych i Pedagogicznych oraz Matematyki i Informatyki zobowiązani są – począwszy od 11 czerwca 2012 r. - zarejestrować wnioski o przyznanie pomocy materialnej w formie elektronicznej wchodząc na stronę [link widoczny dla zalogowanych]
Po zarejestrowaniu wniosku o przyznanie pomocy materialnej wydrukowany wniosek wraz z kompletem dokumentów należy złożyć we właściwym Dziekanacie, w terminie do:

- 31 sierpnia 2012 r. – w przypadku ubiegania się o przyznanie stypendium
socjalnego lub stypendium specjalnego dla osób niepełnosprawnych,

- 5 października 2012 r. – w przypadku ubiegania się o przyznanie stypendium
Rektora dla najlepszych studentów


Studenci Wydziałów: Filologicznego i Nauk Społecznych w okresie wdrażania systemu USOS składają komplet dokumentów we właściwym Dziekanacie. Natomiast studenci składający wniosek o przyznanie pomocy materialnej po zakończeniu wdrożenia systemu USOS (informacja zostanie niezwłocznie podana na stronie) będą dodatkowo zobowiązani do zarejestrowania wniosku o przyznanie pomocy materialnej w formie elektronicznej wchodząc na stronę [link widoczny dla zalogowanych]


Studenci pozostałych wydziałów komplet dokumentów składają we właściwym Dziekanacie bez rejestracji.


[link widoczny dla zalogowanych]



no to prawie jestem w domu. A czy ta data 31 sierpnia dotyczy wszystkich wydzialow czy tylko tych podanych?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Administrator
Administrator



Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 21:52, 31 Lip 2012    Temat postu:

Zdaje się, że data 31 sierpnia dotyczy wszystkich wydziałów, natomiast studenci wydziałów: Prawa, Administracji i Ekonomii, Nauk Historycznych i Pedagogicznych oraz Matematyki i Informatyki zobowiązani są dodatkowo wypełnić wniosek online.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kaik




Dołączył: 11 Maj 2012
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Skąd: Ostrzeszów

PostWysłany: Wto 22:59, 31 Lip 2012    Temat postu:

A co ze studentami 1 roku? Przecież nie mamy identyfikatorów, więc nie da się złożyć wniosku online.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Administrator
Administrator



Dołączył: 15 Paź 2005
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 23:09, 31 Lip 2012    Temat postu:

Kaik napisał:
A co ze studentami 1 roku? Przecież nie mamy identyfikatorów, więc nie da się złożyć wniosku online.

Właściwie to Wy jeszcze nie jesteście studentami Smile

Może znajdzie się jakiś śmiałek, który zadzwoni i podzieli się informacją:

Cytat:
Szczegółowych informacji na temat świadczeń pomocy materialnej udzielają dziekanaty:

Wydział Filologiczny + 48 71 375 22 35
Wydział Nauk Historycznych i Pedagogicznych + 48 71 375 29 74
Wydział Nauk Społecznych
- studenci + 48 71 375 52 65
- doktoranci + 48 71 375 51 92
Wydział Prawa, Administracji i Ekonomii + 48 71 375 28 98
Wydział Matematyki i Informatyki + 48 71 375 78 90
Wydział Fizyki i Astronomii
- studenci + 48 71 375 94 04
- doktoranci + 48 71 375 92 56
Wydział Chemii + 48 71 375 72 92
Wydział Biotechnologii + 48 71 375 29 95
Wydział Nauk Biologicznych + 48 71 375 29 80
Wydział Nauk o Ziemi i Kształtowania Środowiska + 48 71 375 24 62
Międzywydziałowe Studium Ochrony Środowiska + 48 71 375 62 19


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kaik




Dołączył: 11 Maj 2012
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Skąd: Ostrzeszów

PostWysłany: Śro 11:27, 01 Sie 2012    Temat postu:

No taki szczegół Very Happy Sama robiłam dwa podejścia pod zdobycie informacji z dziekanatu, ale nikt nie odbierał telefonu. Może komuś innemu się uda Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kristie




Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów


Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 20:19, 02 Sie 2012    Temat postu:

Yocco napisał:
Zdaje się, że data 31 sierpnia dotyczy wszystkich wydziałów, natomiast studenci wydziałów: Prawa, Administracji i Ekonomii, Nauk Historycznych i Pedagogicznych oraz Matematyki i Informatyki zobowiązani są dodatkowo wypełnić wniosek online.


Mi również się wydawało, że data 31 sierpnia dotyczy wszystkich dziekanatów, a tu moja rodzicielka zadzwoniła do dziekanatu z pytaniem czy można wysyłać już papiery (wydział filologiczny), a pani na to, że na razie nie i podobno wydział filologiczny może składać papiery do 5 października o stypendium socjalne (w takim razie ta data wyznacza też ostatni dzień składania wniosków o stypendium rektora).

Jednakże, jakoś nie chce mi się wierzyć pani z dziekanatu tak do końca, bo słowem nie wspomniała o wdrażanym USOS-ie na wydziale filologicznym, a na stronie stoi napisane, że musimy/możemy się zalogować od 6 sierpnia i tam też można złożyć wniosek elektroniczny o socjalne.
Czuję, że moja mama zadzwoni jeszcze raz do pani z dziekanatu.

Ponadto, taki papierek o wysokości odprowadzanych składek zdrowotnych czy tego, co oni tam chcą to trzeba wziąć z ZUS-u (jakiś nowy przepis, który wszedł 9 miesięcy temu).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
alie




Dołączył: 13 Lip 2012
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów


Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 10:17, 03 Sie 2012    Temat postu:

Ja dzisiaj pisałam maila do Pani, który zajmuje się sprawami stypendium, z pytaniem o logowanie w USOSie, bo studia rozpocznę dopiero w październiku. Odpisała mi, że mogę przynieść dokumenty do sprawdzenia. Czyli generalnie przynosić można na miejsce, a co już tam powiedzą to się okaże Very Happy
Ja też chciałabym wiedzieć co ze składkami zdrowotnymi.
I co z tym:
8. Dokument określający wysokość dochodu uzyskanego przez członka rodziny z miesiąca następującego po miesiącu, w którym dochód został osiągnięty – w przypadku uzyskania dochodu w okresie późniejszym niż ten, do którego odnoszą się przedłożone zaświadczenia z Urzędu Skarbowego, jeżeli dochód ten jest uzyskiwany w dniu ustalania prawa do stypendium.

Mam właśnie taką sytuację, że rodzic zaczął pracować w 2012 roku, więc tego nie obejmuje rozliczenie z Urzędu Skarbowego, ale w takim razie za jakie miesiące ma wyjąć zaświadczenia o zarobku ? Bo dla mnie ten punkt jest trochę zakręcony.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WKD




Dołączył: 02 Lip 2012
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 21:11, 04 Sie 2012    Temat postu:

Czy macie może doświadczenie, że taki wniosek można złożyć nie będąc na miejscu...? tzn za granicą?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum Uniwersytetu Wrocławskiego Strona Główna -> Stypendia Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 24, 25, 26  Następny
Strona 3 z 26

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin